خرید آنلاین سی پی یو سرور Intel Xeon X5660 Processor
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 سی پی یو سرور Intel Xeon X5660 Processor یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد.  سی پی یو سرور Intel Xeon X5660 Processor  دارای تعداد 6 هسته و تعداد 12 رشته می باشد هم چنین  سی پی یو سرور Intel Xeon X5660 Processor  دارای فرکانش پردازش 3.2 گیگیاهرتز نیز خاهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های  سی پی یو سرور Intel Xeon X5660 Processor  در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

 در دنیای امروز ادارات ، سارمانها و شرکتهای کوچک و بزرگ در راستای فعالیتهای روزانه و گسترش کارخود ، همیشه اطلاعاتی دارند که این اطلاعات بطور مداوم در معرض استفاده توسط کاربران ودر حال به روز شدن و حجیم تر شدن هستند. لذا نیاز به Server هایی هست که همگام با زمان Update شوند ، سرعتهای بالاتری در دسترسی به DATA ارئه دهند و با طیف متنوعی از لوازم جانبی سازگاری داشته باشد
پلت فرم های پیشنهادی Intel با ضریب امنیت فوق العاده بالا و همچنین قابلیت مدیریت از راه دور ، ضریب اطمینان بالایی را برای Admin های شبکه و سرور میسر می سازند.
  سی پی یو های Intel بسیار قدرتمند و با قابلیت انعطاف جهت کاردبردهای مختلف می باشند.

ایران اچ پی سرور:

سی پی یو Intel Xeon X5660 که در سه ماهه نخست سال 2010 میلادی تولید شده، از سی پی یو های سروری شرکت اینتل ، از پر طرفدارترین و محبوب ترین کمپانی های تولید کننده تراشه های پردازنده در بازار می باشد. CPU اینتل Xeon X5660 با 6 هسته و تعداد 12 رشته (Thread) و همچنین با فرکانس پایه پردازنده 2.8GHz و حداکثر فرکانس توربو 3.20GHz از بهترین پردازنده های سرور اینتل می باشد.
سی پی یو سرور X5660 دارای کش 12 مگابایتی می باشد که در نوع خود قابل قبول است و توانایی پردازش بالایی را برای کاربران فراهم کرده است.
به طور کلی حروف پیشوند مدل های CPU سری Xeon که عبارتند از L و E و X و W هستند، نشان دهنده تفاوت پردازنده ها در توان حرارتی (TDP) آنهاست. به گونه ای که توان حرارتی یا مصرفی مدل های L برابر با 60 وات، E برابر با 80 وات ، X برابر با 95 وات، W برابر با 130 وات می باشد.

 

 

ایده برتر :

 

با توجه به اینکه سی پی یو سرور اینتل Xeon X5660 به 6 هسته مجهز است و قابلیت اجرای 12 رشته پردازشی را دارد، می توان از قدرت محاسباتی مطلوب آن اطمینان داشت. این پردازنده دارای فرکانس پایه 2.8 گیگاهرتز است که امکان ارتقای آن به 3.2 گیگاهرتز از طریق فناوری توربو وجود دارد. در پردازنده مخصوص سرور اینتل مدل Intel Xeon X5660 از نسخه 1.0 تکنولوژی Turbo Boost بهره برده شده که باعث تغییر فرکانس داینامیک پردازنده متناسب با بار کاری پردازنده می شود. لازم به ذکر است که این سی پی یو دارای 12 مگابایت حافظه کش از نوع Smart، سرعت باس 6.4 GT/s و توان حرارتی 95 وات نیز هست. در مجموع با توجه به قیمت سی پی یو سرور اینتل Xeon X5660 می توان کیفیت عملکرد آن را ایده آل دانست.

 





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 6 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی